Chapter 7- 13.08.2014

Yeni bir gunde tekrar Merhaba πŸ™‚

 

Hadi once sooyle guzel derin bir nefes alip oyle baslayalim…

Cok sukur, bir gun daha uyandik.. πŸ™‚ Ve evrenden istiyoruz ki butun hayirli gelismeler bize dogru hizla aksin.

Bereket, huzur, dogru insanlar, dogru durumlar bizi hemen bulsun ve daima bizim icin TUM icin ISIK olsun.. Gunumuz coook guzel olsun! Β GULUMSEYINΒ  πŸ™‚ Β Cok sevdigim sarkiyi tekrar koyuyorum πŸ™‚

“I’m never gonna stop!”

Biliyor musunuz evren bizimle surekli konusuyor aslinda πŸ™‚ tum cevaplari veriyor bize..

Ancak soyle bir durum var ki, kulaginizda kulaklik varken son ses muzik dinliyorken, arkadasinizi duyamazsiniz.

Evren soz konusu oldugunda da durum ayni.. Dinlemeniz, gormeniz ve hepsinden onemlisi buna acik olmaniz lazim. Soru sormazsaniz, kendinizi evrene birakmazsaniz cevap falan beklemenin bi anlamiyo yok, zaten gelmez. Gelsede gormezsiniz..

1-2 gun once gokyuzune dalmis, isle ilgili yuzlerde sey dusunuyordum. Nasil yapsam nasil etsem diye kendi kendime bi beyin firtinasi..

Nasil daldiysam, bi an stres oldum halbu ki ortad bir sey yok.. πŸ™‚ Sinirsiz sukuler olsun ki uzun surmedi bu durum ve her gecen gun git gide kisaliyor! πŸ™‚

Bir kus carpti gozume..

Kanatlarini cirpiyor cirpiyor cirpiyor sonra kendisini rahat birakip suzuluyor… Bi sure izledim onu..

Sonra bi kac martiya baktim, ayni sekilde hareket ediyorlar.

Kanatlarini cirpip bi sure suzuluyor, bir yere konup dinleniyor ya da suzulmeye devam ediyorlardi.

Simdi guzel derin bir nefes alin lutfen πŸ™‚

Sonra dustu benim jeton πŸ™‚ Aldim mesajimi evrenden..

Caba goster, akista suzul. Caba goster, akista ol. Caba goster, dinlen.. Caba goster, rahata birak kendini…

Sonra dusunmeyi ve kendimi yormayi o an biraktim.

Kuslar hic durmadan kanat cirpamazlar ki…

Dinlenmek sart. Derin bi nefes aldim ve gulumsedim kocaman πŸ™‚

Tamam Cansu dedim, simdi biraz dinlenmen lazim, akista ol.

Her sey cok guzel olacak…

Gulumseyin πŸ™‚

Sevgili buyuklerim lutfen yanlis anlamayin bu yazacaklarimi, sizleri cok seviyorum..

Hani cok evhamli buyuklerimiz vardir ya “ah su nasil olacak.” “ah ya soyle olursa …..”

Yazarken bile icime bi sikinti geliyor..

Iste aynen onlar gibi dusunmekten uzak tutun kendinizi.. Negatif duygu bunlar.

Ne demistim? kotu enerji, siyah enerji.Sevgi disindaki tum dusunceler siyah enerji, yani negatife guc vermek oluyor. BIRAKINΒ lutfen πŸ™‚

Sevgide kalin, beyaz enerjiyi dagitin! Birakin her yer sevgi olsun!

Boyle siyah ve kocaman yaziyorum bazi kelimeleri ki akliniza kazinsin, cok cok lazim! πŸ™‚ (chapter-2)

 

Size ne soylemistim. “gelecek” ne dusunurseniz zaten “gelecek” πŸ™‚ iyi dusunelim, iyiyi yaratalim.

 

Evren amca 7/24 calisiyor sagolsun.. Isini hep dogru yapar! πŸ™‚

-siparisin olmamasiyla alakli onceki yazilarimda aciklama yapmistim size. Biliyorsunuz..

 

Kendinizi cok cok cok sevin! Bu narsist olmak degildir..

Kendini sevmeden butunu sevemez insan.. πŸ™‚

 

Durup durup guluyorum cunku ise yarar bir sey yaptigimi biliyorum.

“Gonlum” cosuyor!

 

Gununuz muhtesem olsun, akista olsun, isik dolsun daima…

Sizi seviyorumm πŸ™‚

 

Leave a Reply

