Chapter 8- 14.08.2014

Merhaba efenim.. 

 

Once bi gulumseyelim lutfen! 🙂 Derin bir nefes alalim ve yavasca disari verelim..

Her aldigimiz nefes sevgi, her verdigimiz nefes tum ustumuzdeki, en derinizmizdeki olumsuzluklar olsun…

Eger tum negatiflerin gittigini hissederseniz, verdiginiz nefesler de bir sure sonra etrafa dagittiginiz sevgi olsun 🙂 

 

Baslayalim gunumuze… Bugun biraz daha gec oldu gonderi saati ama sartlar boyle gerektirdi, ben de sizlere soyledigim gibi “akistaydim”.

 

Bugun size cok verecegim bilginin cok cok cok guzel olacagina ve cok fazla insana isik olacagina inaniyorum.

 

Her sey bir enerji degil mi? -EVET

Dusunceler de bir enerji? -EVET

Enerjilerin frekanslari var. -EVET 

Frekanslardan size bahsetmistim. -EVET 🙂   chapter-2 de frekanslarla ilgili bilgileri bulabilirsiniz, hos her bolumde mutlaka yaziyorum 

 

Butun bu bilgileri birlestirdigimi zaman soyle bir sonuca ulasabliyoruz, Dr. Masaru Emoto‘nun su kristalleri ile ilgili yaptigi bir calisma var. Google amcaya sorarsaniz calismasinin detaylarini bulabilirsiniz. Kisaca ozet gecmek gerekirse soyle anlatabilirim sizlere:

 

Normal bir suyun kristallerini inceliyor, sonrasinda farkli siselere suyu doldurup her bir siseye farkli duygulari yazan bir kagis yapistiriyor. Sonrasinda bu siselerdeki sularin kristallerini tekrar inceliyor ve goruyorki kristaller, bu duygulara benzer sekiller sergiliyorlar. 🙂 Cicekler, patlamalar, yagmur gibi…

Muhtesem degil mi??

 

Hayatta ne yapiyoruz, aldigimiz bilgiler dogrultusunda hareket ediyoruz. 2+2=4 dedigimiz icin, 

102+12 icinde buyuk bir rahatlikla 114 diyebiliyoruz. (burda sonucu yanlis yazsaydim baya komik olurdu 🙂  )

 

Bu durumda Dr. Emoto’nun bize kanitiyla birlikte sundugu bilgiyi neden kullanmayalim dostlar?

 

Her seyin enerjisini degistirebiliriz. 

Mesela sigara, tum dunya sigaranin zararindan ve kotu etkilerinden konusuyor degil mi?

Sigara paketlerinin ustune yazan yazilar git gide daha da kotu oluyor.

Bir gun bi abimle konusuyordum, ona dedim ki abi bak ben iddia ediyorum ki sigaranin uztune yazan bu yazilardan sonra sigaradan olenlerin sayisi artmistir, hasta olanlar da artmistir. CUNKU SIGARALARI BU SEKILDE BUNA KODLUYORLAR.

Bana ne soyledigine hazir olun..

“Evet Cansu, bu yazilanlardan sonra sigaradan olenlerin sayisi, hasta olanlarin sayisi artti.”

 

Bana sasirtici gelmiyor cunku evrenin kuralinin 2+2 sidir bu.

 

Bu durumda sunu yapalim diyorum. Eger ki iciyorsaniz, cikartin paketlerden bi sigara tablasinin icine koyun, icine bir yapistirma yapistirin ve ustune lutfen: saglik, bereker, yasam iksiri yazin. Akliniza baska olumlu dusunceler geliyorsa onlari da yazabilirsiniz.

 

Degistirelim sigaranin ustune yuklenen negatifleri. Icmeyenler, icmesin 🙂 Ben seviyorum ve iciyorum diyenler de, lutfen bu sekilde icin icecekseniz de..

 

Bizim yukledigimiz enerjiler onemli, insanlarin yukledigi enerjiler onemli..

Isterseniz ayni seyleri evde dolabinizin icine de yapabilirsiniz. Her seyi bize iyi gelen, bereket getiren, huzur ve mutluluk getiren bir enerjiyle doldurabiliriz.

E yapalim o zaman 🙂

 

Bu enerji yuklemenin siniri yok, lutfen bol bol kullanin, daima kullanin.. 

 

Hep isik olmasi niyetiyle,

Sizi seviyorum, bizi seviyorum..

 

Gununuz muhtesem olsun!

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

