Chapter 9- 15.08.2014

Merhabalar efenimm 🙂

Hadiii kocaman gulumseyin lutfenn 🙂 deriiin bir nefes alalim, sevgiyi aldik ve ustumuzdeki butun agirliklari biraktiik 🙂 SUPER 🙂

Siz bu efes egzersizini iciniz rahat hissedene kadar yapin. Yayin isiginizi etrafa yayabildiginiz kadar 🙂

Bugun biraz gecikmeli oldu yazim farkindayim ama evren amca beni bu sekilde yonlendirdi. Eger direnseydim ve zorlasaydim hic de guzel olmayan bir sonucla karsilasabilirdik.. Inanin, direnmek demek dengeyi bozmak demek ve denge bozma soz konusu oldugunda “domino tasi” etkisine mahkum birakiyoruz gunumuzun geri kalanini ve mahvediyoruz aslinda..

Akista olmak arkadaslarim akista olmak…

Bu cogumuzun cok zorluk cektigi bir nokta oldugu icin ben size bol bol hatirlatiyor olacagim 🙂

DERIN bir nefees  ve gulumseyin lutfen! 🙂

Size cok guzel bir bilginin ozetini geciyor olacagim ancak siddetle bu kitabi okumanizi da oneriyorum. Bu kitap benim icin “bi kitap okudum ve hayatim degisti” niteliginde bir kitap.  🙂

Kendisi:

Dört Anlaşma – Don Miguel Ruiz

Bu kitapta degerli yazarimiz toltek bilgelik ogretilerini anlatmis ve der ki 4 buyuk kural var uymaniz gereken.

1-Olumlu cumleler kur

Olumlu cumleler de buyudur, olumsuzlar da buyudur.. Sizlere bundan bahsetmistim. Enerjiniz yuksek olsun, olumlu cumleler kurun. ISIGI YARATIN.

2-Hicbir seyi kisisel algilama.

Biri size “sen igrencsin, pisliksin, …….” de dese kendi icindekini yansitiyordur, “muhtesemsin, cok guzelsin” dese de.. Aslinda bu oldukca derin,

Hepimiz ‘BIR’ iz aslinda… Bu durumda ne derse kendine der. O yuzden iyi de olsa kisisel almamali, kotu de olsa kisisel almamaliyiz.  

BIZLER KENDIMIZI BILIYORUZ. 

Cevremizdekilerin soyledikleri kendi ruh hallerinin yansimalari.

3-Daima Yapabildiginin en iyisini yap.

Bunu lutfen dogru anlayin dostlar.

Eger sizin elinizden 70 km kosmak geliyorsa ancak kostuktan sonra kendinizi cok bitkin hissediyorsaniz, bu kurala uymamissiniz demektir.

Kendinizi bitkin dusurmeyecek, sizi zor duruma sokmayacak, akisin dengesini koruyacak sekilde

YAPABILDIGINIZIN en iyisi. 

Bu nokta muhtesem…

Bos durma ama yaptiklarinla da kendini heba etme. SEN DEGERLISIN.

4-Varsayimda bulunma.

LUTFEN ama LUTFEN varsayimda bulunmayin. Ipin koptugu anlardan biridir varsayim.

Cunku varsayimda bulunmaya bir kez basladiniz mi yandiniz.  Pesi pesine gelir devami..

BEN DOYLE DUSUNMUSTUM. O gecer, baska bir sey dusunursunuz, o da gecer baska bir sey..

Amanin amanin paranoya mod. 🙂

Her sey mumkun.

Her sey olabilir.

Insan=olur

Evren=olur

Varsayimda bulunmadan, sorun ve ogrenin.

Beyninize yazik dostlar. Birakin akisa kendinizi! 

HAYDI BIR DERIN NEFEEES ve gulumse! 🙂

Bu sekilde yasamaya baslamak kolay demedim ama imkansiz kensinlikle degil!

Biliyor musunuz? 

Ingilizce de imkansiz IMPOSSIBLE demek.

Impossible kelimesine bakinca sunu gorebiliriz: IM POSSIBLE.

I’M POSSIBLE= BEN MUMKUNUM  demek 🙂

Kelime mumkun oldugunu soyluyor size duser mi imkansiz demek.. 

Sarkimi da eklemeden duramadim, isiginizi arttirsin dostlar!

Gununuz muhtesem, sevgi dolu, varsayimdan, kisisel algidan uzak; ozverili, egosuna yenik dusmemis, VICDANLI insanlarla dolup tassin! 

ISIK OLSUN her yaniniz…

Sizi seviyorummm 🙂

Leave a Reply

