Chapter 10- 17.08.2014

OncelikleΒ 17 Agustos 1999 tarihindeki depremde hayatini kaybeden tum insanlarimizi rahmetle aniyorum. Allah bu acilari bizlerden uzak tutsun..

 

Muhtesem bir pazar diliyorum hepinize ve SIZLERDEN RICA EDIYORUM Pazarin keyfini surun!

Yarin pazartesi oldugu icin BUGUNUNUZU negatif duygularla kusatmak UZAK OLSUN. GULUMSEYIN HADI! πŸ™‚

DERIN bir NEFES alin, TUM SEVGI ICINIZE DOLSUN…. Oh be! Haydi gulumseyin πŸ™‚

Ancak simdi yazmaya firsatim oldu inanin.. Hep diyorum ya “akis..”

Benim icin sevineceginizi biliyorum bir suru isimi halletmis oldum en azindan πŸ™‚

 

Bir takipcim bana akista kalmakta zorluk cektigini, bunu nasil basarabilecegini ve yoruldugunu yazmis…

Ona bugunun yazisinda ona “bildigim kadariyla” cevaplari yazacagima soz verdim. Β πŸ™‚

 

Onemli bir bilgi:

“VERDIGINIZ SOZU TUTUN.”

Siz birine bir soz verdiginiz anda “TUME” soz veriyorsunuz, evrene, isiga, her seye! Lutfen sozunuzu tutun ki isleriniz daima iyi yolda olsun, isikla gitsin ve size guzellikler ulassin πŸ™‚

Siz evrene, insana ne yaparsaniz KENDINIZE yapiyorsunuz. Dalga gecmek, icten olmamak size de aynisini ulastirir.

πŸ˜‰ dikkat

 

Simdi sevgili takipcim, senin sorun hem sana HEM de TUME ISIK OLUR umarim! πŸ™‚

Dusecegimiz zamanlar oldugunda dusmemek icin ugras vermek dusuncesi, bizi daima dusurur.

Yasarken daime almamiz gerekenler, ogrenmemiz gerekenler var. Dusunsene yurumeyi ogrenmeden once kac kere dustuk πŸ™‚

Ya da yumurta kiramayi ogrenirken kac kere yumurtanin aki ve kabuklariyla bir bulamac yarattik.. πŸ™‚ Bu orneklerin siniri yok.. Su anda icinde bulundugun duruma sani zorluk veren degil de bir seyler ogreten bir durum olarak bak. CUNKU yaptigi tam anlamiyla BU.

 

Dusuyorsan, keyfini surerek dus. Bu duygular her zaman yasadigimiz duygular degil.. Su anda bir kademe atlama yolundasin πŸ™‚

Icinde bulundugun durum icin: “Evet su an kendimi cok iyi hissetmiyorum ama bu beni ilerde bekleyen ve COK YAKINDA gelecek olan gunlere hazirliyor. Oncelikle bana gelen surprizi bilgimi ve sana tesekkur ettigimi bil Allahim/Evren.(hepimiz “bir” oldugumuz icin icinizden geldigi sekilde konusun.)COK TESEKKUR EDERIM!! Denge geregi su an bunu bu sekilde yasadigimi biliyorum ancak lutfen HEDIYEMI CABUK GETIR, CUNKU ZORLANIYORUM. TESEKKURLER.”

 

Bu HERZAMAN COK yardimci olmustur.. Eger butun ictenliginle yaparsan bir adim ciktigin goreceksin cok tez zamanda.Β 

Daha mutlu olacagin gunler icin yasadigin bir gecis oldugunun farkina vardigin zaman, SENDELENME SURECIN cok daha kolay olur.

 

Uzulmekten cok heyecan duyarsin TEZ VAKITTE gelecek hediyen icin πŸ™‚

Lutfen problemden kacmaya calisma, bu sekilde hep seni kovalar.. 😦

Sen gulumse, deriin bir nefes al ve sadece su an neler hissettigine bak.. Belki biraz yuruyus yapmak iyi gelebilir.. Atla bi otobuse deniz kiyisi bi yere git, denize bak.. Icinden konus denizle.. πŸ™‚

DENIZ HEP DINLER πŸ™‚

Umarim faydasi olur ve sana isik olur, hepimize isik olur dostlar…

 

Her yaniniz en az siz kadar temiz insanlarla dolsun! Saglik,huzur, guzellikler, bereket, nese dogru insanlar hep yaniniza gelsin, IYILIK ve GUZELLIK MIKNATISI OLALIM BUGUN πŸ™‚

ve oylede oldu! πŸ™‚

 

Sizi seviyorummmm πŸ™‚

One thought on “Chapter 10- 17.08.2014

Leave a Reply

