Chapter 11- 18.08.2014

Herkese muhtesem bir hafta diliyorum!

Merhabalar efenim…

Bugun biraz daha farkli bi tarzda yazdim, bu sekilde olmasi gerektigini hissettim cunku…

Bazi asamalara ulasmadan bir takim temizlikler yapmamiz gerek.. O yuzden biraz da size is dustu 🙂

Lutfen bunun farkindaligi ile okuyun yazdiklarimi..

Hatirlatmakta fayda goruyorum ki benim de blog disinda bir hayatim ve sorumluluklarim var 🙂

Sizleri de yazilardan mahrum etmemek adina inanin elimden geleni yapiyor, yeri geliyor uykusuz kaliyorum. Eger hosunuza gitmeyen noktalar var ise, ki umarim yoktur, bunlari da goz onunde bulundurmanizi ve sag duyulu olmanizi rica edecegim.

🙂 Bana gelen bir mesajdan dolayi bu yaziyi yazma geregi duydum.. Eminim ki mesaj yerine ulasmistir. 🙂

Insanlarin buyuk bir bolumunun icinde boguldugu bir problemden bahsetmek istiyorum ben. Eger bu farkindaliga erisilir ise tum hayatlari degisir. TUM HAYATINIZ degisir.

Bizler hep isteriz isteriz isteriz.. PEKI hic sorar miyiz kendimize?

-Biz ne veriyoruz. KOSULSUZ OLARAK BIR SEYLER VERIYOR MUYUZ?

Siz evrene karsi, insanlara karsi nasil yaklasirsaniz, inanin aynisi doner dolasir size de ayni sekilde yaslasir.

Lutfen ama lutfen bencil oldugumuz noktalarla yuzleselim ve yaptigimiz hatalarin farkina varalim, Kendimize disardan bir gozle bakalim..

Kolay degil bunu yapmak belki evet, ancak bizim yaptigimizi karsidakinin bize yaptigini hayal edersek inanin cok kolaylastiririz isimizi.

Bu sekilde yasamaya baslayinca hayatinizin komple akisinin degistigini goreceksiniz, INANIN.

Iyi olacaksaniz eger, insanlar neler diyecek, ne de guzel dusunecekler, sevap isleyecegim, cok iyi gorunecegim, taktir edilecegim DIYE DEGIL; sadece DOGRU OLANIN O OLDUGU VE ICINIZDEN GELEREK YAPTIGINIZ ICIN YAPIN, OLUN.

Sagopanin sarkisinin bi bolumunde sunu soyluyordu: “normal seylerin adini iyilik yapmak koymuslar.”

Evet cok dogru!  YOLDAKI AC BIRINE YEMEK VERMEK IYILIK DEGIL.

NORMAL olan O ZATEN.

Bugun bi dusunmenizi istiyorum.. Kendinize sorun bakalim bi.

Gercekten iyi misiniz? Egonuz ne kadar devrede ne kadar degil?

Insanin kendisiyle yuzlesmesi, yeni parlak sayfalara gecis yapabilmesi icin birinci adim sanirim..

Haydi yuzleselim o zaman… 🙂

Haftaniz muhtesem, bereketli, huzurlu, olumlu insanlarla dolu olsun! ISIK OLSUN!

ve oyle de oldu… 🙂

Sizi seviyorummm!

Leave a Reply

