Chapter 12- 19.08.2014

Merhabalarr, 

 

Sozumu tuttum 🙂 Umarim su ana kadar gununuz guzel gecmistir! Umarim cok daha guzel olur.. Eger olumsuzluklar yasamis iseniz de en tez zamanda hediyelerinizi alirsiniz 🙂 SIMDIDEN SEVININ!

 

Derin bir nefes alip gulumseyelim lutfen 🙂

Bu yogunluk arasinda bunu basardigim icin, veridigim sozu tuttugum icin cok memnunum 🙂 Size dunki yazimda bundan bahsetmistim. Verdigimiz sozleri tutalim ki evren de bize ayni hassasiyeti gostersin. Hepimiz biriz lutfen hatirlayin! 🙂

Bugun yine sizlere atasozlerimizden birini yazmak istedim.. Hep ezbere baktigimiz atasozumuze farkli bir acidan bakmanizi istiyorum.

 

“Balik bastan kokar.” Biz bu atasozunu nasil yorumluyoruz, her sey kendini bastan belli eder diyoruz degil mi?

Biriyle calismaya baslayacaksiniz, bir hareketini gordugunuz zaman heh iste diyorsunuz. ‘Balik bastan kokar.’  Bu kisiyle calisamam.. gibi gibi…

 

Simdi lutfen su acidan bakalim.

Balik bastan kokar, evren dediklerimizi en basindan anlar, hislerimiz, dusuncelerimiz kelimelerimizin ILK BOLUMU… yani

GEL mesin.. (gel demissiniz bakin 🙂 

GIT mesin (git demissiniz.

OL masin

YAP masin

GECIK meyeyim.

UNUT mayayim.

KILO AL mayayim.

gib gibi bu sonsuza kadar gidebilecek bi orenek…  Kopekler ve 5-6 yasina kadar cocuklar da anlamazlar zaten ME MA eklerini, evren de anlamaz.. E baliktan BASTAN KOKAR… O yuzden cumlelerimize dikkat edelim.. CUNKU EVREN de aynini sizlere yapiyor.

Ben diyorum ki:

vaktinde gideyim,

kilom ideal kalsin..

BU SEKILDE BALIGIN BASINI GUZEL TUTALIM 🙂 

 

Olumlu cumleler kurmak pat diye olmayabilir cunku buna alisik degilsiniz ama bugun su an baslayin, alisacaksiniz elbet 🙂

 

Tume isik olsun,

Her yaniniz pozitif, vicdanli, neseli, egosu kendine cok uzak, sevgi dolu insanlarla dolsun tassin.. 

ve oyle de oldu! 🙂

 

Sizi seviyorum….

GULUMSEYIN 🙂

Leave a Reply

