Chapter 13- 24.08.2013

P.S.

Efenim Merhabalar 🙂 

Uzun zamandir yazamiyorum sizler de farkindasiniz..

Hep soyluyorum akis..

Ne zaman haydi oturup yazayim desem bir seyler cikti inanin..

 

GULUMSEYIN SOYLE KOCAMAN!

Umarim oncesinde yazdiklarim size faydali olmustur..

Lutfen derin bir nefes alip Pazartesi sendromundan uzaklastirin kendizi.. Su an bunlari yazarken bile o sendromun enerjisini hisedebiliyorum. Pazar aksaminizin keyfini surun lutfen..

DERIN BIR NEFESLE SEVGIMIZI ALAMALIM VEEE BUTUN NEGATIFLERE DISARI ATALIM!

GULUMSEYIN KOCAMAN 🙂

Gecen gun uzun uzun bir sey dusundum, farkettim bunu.. Cok mutluyum ki ben bunlarin ustune egildikce evrende bana kendi mesajlarini bir sekilde ulastiriyor..

Bizler genelde evrenden, hayattan, Allah’tan hep istiyor istiyor istiyoruz.. 🙂 HEPSI ZATEN 1.

Neyse..

Peki evrenin duzenine gore mi istiyoruz bunu?

Simdi soye bakalim diyorum..

Once biz versek ve sonrasinda istediklerimizi beklesek? 

Yani once vermemiz gereken enerjilere acik olsak diyorum…

Ne demistim her sey bir enerji! Her sey! Haydi gulumseyin! 🙂

Ise giriyorsunuz, para kazanacaksiniz degil mi? 

Once 1 ay boyunca emek VERIYORSUNUZ. PARA HARCIYORSUNUZ ve sonrasinda PARAnizi ALIYORSUNUZ.

Yemek yemek istiyorsunuz degil mi?

Once markate gidiyorsunuz bu bi emek, sonra orada alisveris yapiyorsunuz. Bu da bir emek.

Eve gelip urunleri diziyorsunuz. Yine emek verdiniz, en sonunda da yemeginizi hazirliyor ve oyle karninizi doyuruyorsunuz.

Her sey de once sizin verdiginiz emek soz konusu…

Bizler ne yapiyoruz peki? Adaklar ediyoruz ya da kosullu planlar yapiyoruz. SU soyle olsun,  sunu yapicam… gibi gibi..

Ama farkettiniz mi? Evren o sekilde islemiyor aslinda.. Hayatimiz boyunca hep biz emek veriyor, enerjimizi harciyor sonrasinda istedigimize kavusuyoruz.

O yuzden ben diyorum ki… Bugunden itibaren almayi beklemeden once, istediklerinizi soylemeden once… BIR SEYLER VERIN.

Evrene once sizin tarafinizdan verilmesi gereken enerjiyi verin..

Magazaya gittiginizde odemenizi yani sizin tarafinizdaki enerjo boyutunu dengelemeden karsiligini alamiyorsunuz degil mi?

O zaman once, siz kendi gorevinizi yerine getirin ve oyle bekleyin istediginizi.. 🙂

Anladim ki o zaman o enerjiyi ustumuze giydirmis oluyoruz ve TAM TAMINA bekledigimiz gelismeye kendimizi ACMIS oluyoruz.

Lutfen bu soylediklerimi bir dusunun cunku SAHSEN BEN, denedim ve gordum.. 🙂 

Lutfen aliskanliklarimizdan bilinclendikce kurtulalim.. Ne yazik ki oldukca fazla yanlis kodlanmamiz var ve tum bunlar bizim hayatimizi zorlastiriyor.

Lutfen bu duzeltmeleri dikkate alip kendi hayatinizi ISIKLA ve SEVGIYLE doldurun.. Bunlarin hepsi sizin elinizde..

Tesaduf diye bir sey yoktur.. Bunlari okudugunuza gore bazi seyleri duzeltme zamaniniz gelmis bence.. Siz nedersiniz? Gulumseyinnnn 🙂

Aksaminiz muhtesem olsunn! HAftaniz daha da muhtesem olsun!

Bana yazdiginiz yazilar direk mail hesabima geliyor ve burada gorunmuyor o yuzden rahatlikla mesaj atabilirsiniz 🙂

Biliniz ki gelen guzel mesajlariniz beni de cok cok mutlu ediyor 🙂

daima sevgide kalmak ve isik olmasi dilegiyle… 🙂

Sizi seviyorummm 🙂 

GULUMSEYIN!!

Leave a Reply

