Chapter 16-02.01.2015

Günaydınn! 🙂 Bu da benden, tüm takip edenlere yeni yıl hediyesi olsun 🙂

2015 hepimize bol bol sağlık, bol bol mutluluk, bol bol huzur, bol bol bereket getirsin!  HERKESE HEPİMİZE BÜTÜNE,

ÇOK ÇOK ÇOK MUTLU YILLAR!

Eğer bunları okuyup bi gülümseme yaşamadıysan lütfen şu an yaşa!! GÜLÜMSEEEEEEE 🙂

Çok kötüsü, çok acısı, çok güzeli, endişelisi, streslisi 365 gün arkada kaldı ve biz kötü tarafları değil iyi tarafları görmek için elimizden geleni yapmalıyız. Siyah ve beyaz enerji dengesinden sizlere bahsetmiştim ve mümkün olduğunca da hatırlatıyorum. Siyah düşünceler ve hisler olumsuzlardır ve sizi olumsuzluk MIKNATISI yapar!

İyi düşünceler Beyazdır! Olumludur ve sizi ayakta tutanlardır, SEVGİDİR. Bunlar da sizi OLUMLU gelişmeleri çeken bir MIKNATIS yapar.

Çok farklı şeyler  yazmayı planlıyordum ama aklıma şu an şu örnek geldi ve hemen sıcağı sıcağına yazmalıyım.

Dün cbenim canımm arkadaşım Göksum’u uzun bi aradan sonra gördüm ve tabiiki kaçınılmaz geçmiş yad etme konuşmalarımız oldu.

HEY GÜLÜMSEYİNN gişe yarar bilgi geliyorrr! 🙂

Sohbetimiz esnasında Göksu bi varsayımda bulundu ve dediki, “Diyelim ki sen ……. planlar yaptın ve hiç de istediğin gibi olmadı ve ….. oldu sende çok üzüldün o zaman ne yaparsın.”  Ben de hemen dedim ki: “Bunlar çok tehlikeli ve yanlış düşünceler. Böyle bi örnek bile vermemem  gerek.”

Neden??

Çünkü varsayım en tehlikelisi! Hele ki olumsuz varsayım en en tehlikelisi! Eğer olumsuz düşüncelere girip, yaşayacağınız olumsuz bir durumun hayaliyle enerjinizi siyaha boyarsanız, SİYAH MIKNATIS olur, olumsuzları çekmeye başlarsınız. Evren kuralına göre oynar ve size beyaz vermez.

O yüzden ben de ekledim: “Böyle olsun istiyorum ve olacağını biliyorum. He olmazsa vardır bi bildiği olmayacağı anlamına gelmez! Farklı şekilde farklı zamanda olacaktır ya da çok çok daha güzeli olacaktır sonunda.”

Düşünsene tombala oynuyorsun ilk 20 de sana hiç denk gelmedi. Sonra ki 5in sana denk gelmeyeceği garantisini verebilir misin?   TABII KI HAYIR.

GÜLÜMSEEE!! 🙂   Seniz sana ayrıca yazıyorum! GÜLÜMSEEEEE 🙂

Bu arada şöyle çook güzel çook derin bir nefes alıp enerjiyi depolayalım lütfen.

Gününüz muhtesem olsun!

Sizi seviyorumm!

Leave a Reply

